Święta w protestantyzmie

Dział pomocy przeznaczony dla osób poszukujących - nie będących członkami kościołów protestanckich. Tutaj możecie postawić swoje pytanie, wątpliwości, prośbę o radę, itd. Uwaga: odpowiedzi mogą udzielać wyłącznie osoby należące do kościołów protestanckich.
Awatar użytkownika
Jagodaczyk
Posty: 14
Rejestracja: 24 lis 2019, 13:47
wyznanie: Brak_denominacji
O mnie: Jestem studentką, wierzę, ale chcę podążać ścieżką protestancką, a do tego celu, muszę ją lepiej poznać.
Gender: Female
Kontaktowanie:

Święta w protestantyzmie

Postautor: Jagodaczyk » 25 lis 2019, 09:24

Dzień dobry,
dzisiaj przychodzę z zapytaniem o święta w protestantyzmie. Jakie dni są dla nas najważniejsze, jak są obchodzone i kiedy mają miejsce? Czy jest gdzieś w Internecie strona, która to czytelnie i wiarygodnie przedstawia? :)


Pankracy
Posty: 263
Rejestracja: 11 gru 2018, 09:44
wyznanie: nie chce podawać
Gender: None specified
Kontaktowanie:

Re: Święta w protestantyzmie

Postautor: Pankracy » 25 lis 2019, 11:40

Każdy dzień jest równo ważny. A najważniejsza niedziela :) Oczywiście większość wyznan protestanckich świętuje Wielkanoc, Boże Narodzenie, Pięćdziesiątnice, Święto reformacji i wiele mniejszych "swiat" ale to nie tak jak w kościele katolickim gdzie są to dni szczególne gdzie wręcz nakazane jest isc do kościoła. W protestanckich kościołach sa to dni kiedy wspomina się z większym naciskiem dane wydarzenia I tyle


Awatar użytkownika
Jagodaczyk
Posty: 14
Rejestracja: 24 lis 2019, 13:47
wyznanie: Brak_denominacji
O mnie: Jestem studentką, wierzę, ale chcę podążać ścieżką protestancką, a do tego celu, muszę ją lepiej poznać.
Gender: Female
Kontaktowanie:

Re: Święta w protestantyzmie

Postautor: Jagodaczyk » 25 lis 2019, 14:54