praca

W tym miejscu dzielimy się świadectwami działania Bożej łaski a także przemyśleniami nt. Słowa Bożego w celu zbudowania wiary innych.
sibela
Posty: 1033
Rejestracja: 07 wrz 2008, 17:16
wyznanie: nie chce podawać
Lokalizacja: Dolna Bawaria
Gender: None specified
Kontaktowanie:

praca

Postautor: sibela » 12 lut 2009, 20:45

Gdy wyjezdzalam z Polski najbardziej bylo mi zal zostawic prace. Z zawodu jestem nauczycielem przedszkola i w swoja prace zawsze wkladalam duzo serca. Myslalam tez, ze tu nie bede mogla pracowac w przedszkolu ze wzgledu na marna znajomosc jezyka. Wzielam roczny urlop zdrowotny i pojechalam na Bawarie wyjsc za maz za Bawara :). Po roku siedzenia w domu troche mi sie zaczelo tesknic do pracy i ludzi i powolutku, niesmialo zaczelam sie rozgladac za praca ale ja nie wyobrazam sobie siebie gdzie indziej poza przedszkolem wiec nic mi nie pasowalo. Pewnego dnia zajrzalam do gazetki i przeczytalam, ze w przedszkolu ewangelickim poszukuja sprzataczki wiec sie zglosilam, z zamiarem, ze nic nie powiem o moim prawdziwym zawodzie. Jednak pani z ktora rozmawialam pociagnela mnie za jezyk i sie wydalo. Powiedziala, ze zadzwoni z odpowiedzia i... zadzwonila wprawdzie po dwoch tygodniach kiedy ja juz o sprawie prawie zapomnialam i okazalo sie, ze potrzebuja wychowowczyni i ona chce wiedziec jakie mam szkoly itp itd. I tak dostalam prace w przedszkolu. Nie wierze w przypadki i wiem, ze to Bog wybral dla mnie to miejsce. Przepracowalam tam dwa lata pelne Bozego blogoslawienstwa. Moglam zostac dalej jednak ze wzgledu na Jonatanka mojego przybranego synka zrezygnowalam z pracy. Bylo mi bardzo ciezko i ten czas w domu byl z jednej strony fajny z drugiej towarzyska i zawodowa pustynia.